Aldrig varit bättre..

Ibland behövs det två idioter för att man ska förstå vad idioti verkligen är och det tackar jag för.
Jag har aldrig varit lyckligare.

Idag måste skolarbete göras iaf , det är en sak som är säker.
Imorgon börjar det praktiska inom klassisk massage, ska bli väldigt intressant. Det svåra blir att försöka hitta tio stycken försökskaniner här nere då man inte känner någon.
Någon mer som kanske vill komma ner och hälsa på ? Familjen ??

Om två veckor drar jag och några klasskompisar även till Sthlm. Fest , gröna lund och fest .
Ska bli fruktansvärt roligt.

Fortfarande sommarkänsla i Kristianstad. Gör ju även vistelsen här nere ännu roligare.
Kommer inte åka hem förrän i sommar som jag redan sagt , men har även sökt sommarjobb på annan ort.
Man får se vart hamnar helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0