Än är det inte över ..

VIlken glädje dag. Peppar Peppar.
Öppnade frysen för att ta fram bacon, där inne såg det ut som rena isberget. Jävla Krebo.  Listjäveln på frysen fäster inte, det är inte så konstigt att skiten blir till is då.
Min underbara vän Basti hjälpte mig med disken medan jag satt mig och fixa med frysen. Hungrig och less. Jag måste ju äta. Vart korv med bröd. Snabbt och enkelt, samtidigt som jag frostar ur frysen. Det ni killar, försök göra det samtidigt ;)



Det ni grabbar



Min älskade kundvagn..



Vad rolig en sån liten grej kan vara .



Den absolut bästa..



Här har vi till vänster Alex, även kallad sonen, till höger har vi Hannes in action, även kallad Fadern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0