Badmästare

Pratade med happyface själv förut och pratade lite om min utbildning. Kom ju fram till att jag snart är legitimerad badmästare. Jag flyttar snart hem.. Vart tusan har tiden tagit vägen och varför är det roligare nu än det någonsin har varit här nere.
Har dessa två månader kvar här innan jag beger mig hem till Mamma och familjen i Norrland.
Därefter endast tio veckor som jag kommer tillbringa nere i Kristianstad . På en hel termin bara tio veckor??
Jag blir både överlycklig och lite skrämd faktiskt. Känns ju som jag nyss flyttat ner.
Fast och andra sidan så skulle ja kunna plugga här ett år till, känner mig starkare än någonsin.


Om tre fredagar far vi till Sthlm. Jag Hannes , Alex, Basti & Sandra. Där ska det hälsas på Hannes gamla kompisar och sen ska vi bli barn på nytt, Gröna Lund.
Jag hatar egentligen sthlm men vi får se om Hannes kan ändra den känslan efter den helgens vistelse där.
Helgen efter får jag besök, förhoppningsvis . Då ska vi ha Grillfest här på olastorpsvägen. Både Sandra och Basti har fyllt år så blir väl kanske ett litet kalas där också.

Nu ska jag återgå till mina studier. Har ju som sagt en hel del att göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Happyface? Vem?

2010-04-21 @ 07:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0