Fredagsmys.

Då har jag bockat av nästa prov, simlärarprovet. Skrev hela 12 sidor och ändå han jag inte skriva klart allt som jag ville. Klarade det ändå, så nu är det bara ladda för det praktiska provet nästa fredag.
Det är fredag och då är det fredagsmyyyyyyyyys. Har lastat in sju ton tvätt nu så nu slipper jag gå med rumpan bar. Städa ska jag också göra, och laga mat, och vika kläderna, och lägga in kläderna, och diska, och ... Vill du komma och hälsa på några veckor mamma ? 

Just nu ska tvättmaskin få rulla medan jag tänkte ta mig en skön och härlig promenad Kristianstad runt. Måste röra på mig lite trots att godispåsjäveln inte är slut. Den kanske får bli uppäten ikväll tillsammans med Bastis hjälp. 
Man kanske tom skulle bjuda hem några klasskompisar också. 

Just ja, promenaden..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0