Härliga bloggar ..

Tråkiga jävla bloggar. Jag bloggar ENDAST för att min familj där hemma ska kunna följa min vardag där hemma.
Men sen då ? säkert många som gör som jag. Men sen sitter jag faktiskt och stör mig på de små bloggarna som bara är så fruktansvärt barnsligt .

Ja är svensk men ja skriver allting på ett annat språk , för att de kanske ser lite läckert ut, eller för att jag ska visa att jag kan ?
Eller de fåniga jävlarna som sitter och skriver små påpekande som egentligen bara är menat till en person och som alla andra personer ska få lista ut vem det är. Sen är man fjantig för att man själv inte skriver sitt namn om man skulle vilja kommentera. Skriv de jävla namnet du menar isf.

Eller de som helt plötsligt har blivit intresserad av foto och photoshop som egentligen inte kan någonting men som bara måste publicera sina extremt fula och dåliga designer.
Eller dom som måste puta med läpparna, puta med röven och göra en sexig pose och sedan göra om alla sina bilder så dom själva tror att dom ser ut som modeller fast dom egentligen ser ut som kattskit allihopa. Och nej jag är inte vrålsnygg bara för att jag skriver det . Men jag kan åtminstone visa mitt snygga tryne med mina små finnar på. Behöver inte tas bort med något jävla program för att jag ska bli såkallad perfekt.

Eller de unga kvinnorna som har skaffat sig barn , villa , vovve och lever ett simpelt svenssons liv.  Grattis till er, säkert helt underbart att leva ett sånt liv. Inget jag klankar ner på , vekrligen inte.
Men när man sedan sitter och är bästa vänner med alla som fått barn, som man egentligen hatade innan man fick barn , eller när man själv säger att jag inte kommer bli en sådan typisk mamma , att man ska umgås med alla andra ändå . Då säger jag bara SKITSNACK.

Sen finns det ju dom som sitter med kameran framför sig och försöker videobloggar , helst ska du vara blond, sju kilo smink på läpparna och brun utan sol x 5, gärna en liten stockholmsdialekt. Våga inte försöka videoblogga när du är nyvaken utan sminka dig alltid först .
Gå igenom alla kläder, visa hur de ser ut , gärna pris på detta också. Viktigt att vara snygg varje dag och visa dagens såkallade outfit. Har du något speciellt klädesplagg som är snyggt så tala inte om vad du köpt det , det kan ju faktiskt vara någon som vill vara lika snygg som dig.


Har säkert gjort något av det ovanstående jag också, men jag står för det jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Angen

Hahaha klockrent =)

2010-05-11 @ 22:44:41
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är exakt så det är ;)

2010-05-12 @ 01:46:01
URL: http://elinsusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0