Lycka.

Taktilt prov idag, både teoretiskt och praktiskt. Båda gick super bra. Fick väldigt bra beröm på den praktiska delen. Så jag är nöjd. Om inte annat så hoppas ja mina kunder i framtiden också kommer känna sig nöjda.
Nu är ett prov avklarat. Imorgon ska ett till bockas av.
Allting går så förbannat fort. Hinner ju inte med mig själv känns det som.
Behöver även massage kunder. Har ju en stjärna som ska komma ner som ska få leka offer. Även min kära familj också kanske skulle komma ner, då får dom också ställa upp som offer. Sedan kryllar ju hela simhallen här av offer så det löser jag nog.

Nu sitter jag och väntar på att Basti ska komma tillbaka för då blir det titanic och lite gotta. Därefter ska jag läsa igenom lite till provet imorgon.
Måste komma igång med träningen också , men det är ju trots allt bara torsdag. Det hinner jag senare. Måste ju äta upp godispåsjäveln först..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0