Morgonsim & Massage

Var iväg och simmade imorse innan skolan. Det är någonting jag tänker börja göra lite mer iaf. Sen att jag var mer dampig än vanligt på skolan får mina klasskamrater ta.
Haft min första massage idag. Fy fasiken vad det gick bra ändå, jag som var så nervös. Bra kritik också. Nu har jag endast 9 kvar.

Så satans mycket att göra nu ändå fast vi egentligen inte har något. Bara ramlar in saker och ting hela tiden. Man kanske skulle ha satt sig ner och skrivit på artikeln till badmästartidningen som snart ska in, samtidigt som jag vill ut och röra på döfläsket, och MÅSTE laga mat, MÅSTE diska, MÅSTE plugga, MÅSTE packa upp, MÅSTE packa tills imorgon . Mycket MÅSTEN just nu.
Tänk om man fick komma hem en dag och lägenheten är städad, disken är diskad, och i köket står en naken karl och lagar riktigt god mat. Bara få lägga sig ner och skeda med täcket..

Nu står här ingen naken karl och göra min mat, och kommer säkerligen aldrig stå en naken karl och laga maten åt mig heller . Likabra att jag gör det själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0