Njut

Det är konstigt ändå hur fördomsfull man är. Har insett nu att jag ska försöka sluta med det .
Att så lite tid med vissa personer kan betyda så fruktansvärt mycket , så få ord från en person man inte känner alltför väl ändå. Jag trodde det inte men är det någonting jag tagit in så är det dom orden.
Hemgången vart inte som jag hade tänkt mig, däremot har jag lärt mig ännu mer saker om mig själv och om andra.
Jag ältar det hela tiden men jag måste säga det igen. Det finns vänner och så finns det vänner. Dom sanna har fögyllt min vecka här hemma i Norrland och det är en sak som är säker, vilka fantastiska vänner.

Det är två dagar kvar innan jag åker tillbaka, helt otroligt men jag har faktiskt inte tänkt på det nu dom sista dagarna. Tack vare denna persons simpla,enkla jävla ord.
Kan bara inte låta bli att njuta av varenda jävla minut här hemma.

Ikväll ska det drickas vin för de pengar som egentligen ska gå till mat nere i Skåneland. Det gör inget, jag kan leva på vatten och bröd så länge jag får umgås med er.


Ta dagen som den kommer. Njut varje minut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0