Sommar i Kristianstad ..

Livet är undebart . Precis så känner jag nu . Dagen har varit helt felfri , nästan .
skola till halv tolv,  sedan begav jag och Basti oss iväg hem. Tog med filt,kaffe och skolarbete ner och ut i solen. Vilken hetta det har varit. Rena sommarvädret, bränns i ansiktet gör det också . Man kanske har fått lite färg på sig ändå. Efter några timmar i solen pallrade jag och Sandra oss ner till stan och mötte upp Basti, middag på stan. Därefter ner till Tivoliparken för brännboll och lite andra lekar, Alex bjöd på en kall i det härliga vädret, helt fantastiskt.

Nu sitter jag hemma och inväntar min lilla familj , här ska spelas yatzy och umgås för hela slanten. Imorgon väntar katastrofövning. Ska bli intressant. Kameran ligger på laddning så bilder kommer naturligvis.

Njut av varje minut, det gör jag!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0