Katastrof..

Nu har jag bestämt att jag inte tänker komma hem innan sommaren iaf, och nu är det ganska säkert att jag får besök hit också,trevligt mycket trevligt.
Idag har vi haft katastofövning. Våran klass var skademarkörer och en klass från gymnasiet var våra räddare och för dom var detta ett överraskningsmoment, dom hade ingen aning om vad som skulle ske. Riktigt roligt att få spela lite teater fast man inte är nå vidare bra på det.

Efter det så gick jag ner på stan och köpte min efterlängtade jeansjacka som jag fick av min älskade mor.
Nöjd Nöjd Nöjd!
Som vanligt så skiner solen här i Skåne, det är riktigt varmt på dagarna och jag får faktiskt lite av en utlandskänsla. Kanske mycket därför man inte vill hem till Norrland än.

Nu ska jag sätta mig ner och göra klart lite skolarbete , för det finns det ju gott om och förutom det så är livet här nere i Kristianstad åter igen helt fantastiskt underbart.



Klassen ..




Andy , jag och våran lilla Mongolid Hannes..




Förbereder oss innan våra räddare är på väg , jag trodde jag skulle kräkas på riktigt när jag stoppa in den smörjan i käften.




Bussen som hade vält..




Den där mindre vackra bilden bjuder jag på ..




Min fina spya ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0