Vattenskada och Furuboda .

Vaknade imorse att vaktmästaren knackade på dörren , han skulle fixa min list. Trodde jag ja.
Bara limma sa han på brytande svenska. Jaha tänkte ja, det är väl bara limma dit fanskapet då.
Efter min middags tupplur vaknade jag av att basti kom. - Elin det läcker vatten. Tammefan brunt vatten hela golvet från kylskåpet eller frysen . Bara limma ? Jo tjena..

Skoldagen, idag befann vi oss på ett ställe som heter Furuboda. Där skulle vi få prova på olika hjälpmedel för funktionshindrade.
Vi parades även ihop två och två, en skulle vara rullstolsburen och en skulle vara assistent. Vi skulle åka runt lite i backar och prova på , sedan skulle våran assistent även mata oss med kräm och vatten . Vad vi skulle tänka på och framförallt känna på hur det känns att vara behov av någon annan.
Jag fick en illamående känsla, trodde aldrig jag skulle få komma hem. Kändes som rena fängelset.
Bilder kommer såklart.

Nu har jag precis gjort slingor på min älskade vän Sebastian. Imorgon är det fredag och praktiskt prov i simlärarkursen. Sedan är den klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0