15 Juli

Två dagars ledighet som har tillbringats tillsammans med Sandra. Gladast är hennes mor som nu får två nätter utan en snarkande Mojjan på soffan.
Det har solats en hel del. Efter gårdagens resultat bestämde jag mig för att inte använda solskyddsfaktor då jag kom hem lika likblek som när jag åkte. Ett mycket dåligt val då jag efter dagens stekande ser ut som en tomat på rumpan.
Jag har även hunnit packa och fixa det mesta inför färden neråt i Sverige. Nu kan jag gå in helhjärtat på min sista arbetsvecka på Himlabadet. En vecka som jag känner kommer gå fruktansvärt fort.
Nästa fredag umgås jag med Hannes och Alex, och jag kan knappt bärga mig. Som jag längtar.

Nu ska jag och Sandra försöka få några tråkmånsar i Timrå Kommun till att hitta på något roligt tillsammans med oss. Vi får se om vi lyckas.

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Harskrank!!!

2010-07-16 @ 15:05:11
Postat av: Anonym

mig hade ni kunnat frågat;) kram karla

2010-07-16 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0