Sista veckan

Legat i solen för de mesta hela tiden. Skulle börja 06 imorse , men fick lite sovmorgon. Gissa om jag legat och solat igen.  Jag kan ligga flera timmar och svettas i solen utan att svalka mig, och jag älskar det.
I Lördags efter jobbet vart det ett glas vin och lite kortspel här hemma på gården tillsammans med familjen och Moster min. När klockan tickat iväg ville resten in på krogen och ta en öl. Jag följde med men gick och umgick lite med kusin min istället.

Det är nu 4 dagar kvar innan jag åker. Jag har längtat som bara den och jag gör det fortfarande , men när mor min sa idag vid matbordet att hon tycker det är tråkigt att jag redan ska fara slog jag igen öronen.  Jag har haft det helt underbart tillsammans med familjen hela sommaren och om jag inte uppskattar det alltför mycket nu så kommer jag verkligen göra det när jag kommer ner till Kristianstad igen.

   



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka vackra barn! Och vilka vackra systrar!

2010-07-19 @ 22:39:54
Postat av: Anonym

Var gärna med i min mammas bloggtävling, du vinner en designad tröja av henne! http://minitjejens.blogg.se/2010/july/ny-tavling-for-dig-som-gillar-hastar.html



Lycka till! Kika gärna i min bloppis om ni vill: http://xnathalie.blogg.se/buyyourstile/ Noggrant sorterat och låga priser (:



(beklagar om du inte vill ha reklam o.s.v. Isåfall är det bara att radera den här kommentaren! Tack ändå. Rensning pågår här hemma (;)

2010-07-19 @ 23:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0