Då var man igång.

Igår så kändes det som att arbetet kom igång på riktigt, och jag tror nog att jag ska kunna stå ut en hel sommar.
Man får ta en dag i taget och blicka framåt till det man längtar till helt enkelt.
Annars så är det väl helt okej som Alex min vän brukar säga om hans psykopatfilmer. Det är inte så mycket att göra än att arbeta, och det är väl inge vidare sommarväder här i Norrland heller.
Har precis mailat in mitt sista arbete för denna terminen. Nu kan man släppa skolan för ett tag och hoppas mina klasskamrater har så roligt på paddlingen imorgon, jag hade gärna velat vara med . ICKE!

Birsta väntar . Men som vanligt när man har pengar och behöver lite nytt till garderoben så hittar man inget.
Men denna gången ska jag nog vända upp och ner på hela birsta tills jag hittar något.


Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0