Norrland. Vin. Ensam.

Nu sitter jag hemma och dricker ett glas vin. Har nys hasat mig in i huset eftersom en liten humla förstörde mitt lugn där ute.
Annars är det som vanligt här hemma. Bror är hos flickvännen, föräldrarna ligger nere i vardagsrummet och vilar och jag sitter ensam och dricker vin.
Ska iväg på middag hos Moster min. Jag hoppas det bjuds på något som man själv inte kan laga, är måttligt less på pulvermos och pasta nu.

Gårdagens resa var inget att hurra för som det i vanliga fall brukar vara. Min vardag nere i Kristianstad har bestått av skola, Hannes och Alex. Nu kommer den bestå av jobb och vad tusan då ?


Nej man kanske skulle ta och göra sig middagsfin, hur man nu gör de ?

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0