All night long.

Sådär ja. Då har man varit vaken ännu en natt. Kan bero på att jag sov till kvart i tre idag.
Detta är ju inte bra. Börja känna mig lite smått trött nu och vad ska det vara bra för då jag börjar skolan halv nio, och när jag tydligen ska gå och simma innan skolan också.
Har ju åtminstone gjort klart ett skolarbete, klapp på axeln. Efter skolan blir det hem och sova för att sedan sitta vaken ännu en natt och plugga till omtentan på tisdag, och jag ska tydligen leva ett studentliv. Knappast, jag har hört att man festar och har roligt som student. Inte jag iaf. Jag dricker kaffe med mina vänner och kollar på film.
Men jag klagar inte, en dålig film tillsammans med underbart sällskap förgyller iaf mina kvällar.
Det brukar faktiskt slinka ner lite alkohol med detta underbara sällskap också.

Vad sägs om att kanske gå ner och ta hand om tvätten, för det har jag också gjort inatt . TVÄTTAT. En klapp på den andra axeln!

Jag är ju trots allt student. Men ser ut som en 40 årig sönderarbetad kärring som gått in i väggen! Ja mena vilken ungkarl vill inte ha en sådan 22 åring?  Jag skulle inte tacka nej iaf!




Kommentarer
Postat av: Telab...

Tänk positivt, det kunde vara värre :)

2010-05-31 @ 13:59:42
Postat av: Kate

Hoppas du får en bra måndag!

2010-05-31 @ 14:36:10
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0