Glädje.

Igår befann jag mig inne i stan hela dagen . Städade Alex lägenhet medan han var och tränade.
Därefter så vart det skratt, skratt, skratt och lite mer skratt. Slängde även i oss en skvätt vin.
En skvätt för mycket kanske.

Dagen har spenderat på furuboda. Denna gången var de två själar på furuboda som ställde upp på att bada så vi fick prova liftar och alla dessa hjälpmedel.
Därefter lite basket, spökboll och andra övningar våran lärare hade fixat.

Hem, slängde i tvätten, läste igenom de förbannade hlr instruktör häftet. Vi ska ju tydligen bli instruktörer också. Därefter deckade jag på soffan. Känns som jag blivit överkörd av en lastbil flera gånger om.
Nu sitter mitt födelsedagsbarn hos mig och väntar på kaffe sedan ska vi ner och kanske köpa lite gotta till ikväll.
Packa ska jag göra också, städa, tvätta, lagat mathelvetet har jag redan gjort som tur är , knarka lite huvudvärkstabletter låter också som en rolig sysselsättning, tar två då kanske.

Dagens roligaste - Extension och flexion av det manliga könet.
Jag höll allvarligt på att skratta ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0