Huvudstaden och lite massage.

Sthlm var helt okej . Roligt att komma härifrån. Jag kör på att jag inte kommer ihåg vad som hände.
en sak är säker, tunnelbana och bakfull, ALDRIG MER!
Vi räknade ut att det hade gått 14 liter vin på 4 dagar. Jag vet inte om jag är så sugen på vin längre.

Igår var det massage åter igen . Nästa vecka är det förhoppningsvis färdigt , om man klarar det där förbannadet provet.
Förövrigt känner jag mig inte alls negativ , inte ett dugg , bara lite kanske .

Idag har vi haft brand på schemat. Unga 23 åriga någonting i namn var och pratade och visade. Blev väl skak i bena hos vissa tjejer i klassen. Dock inte mina, mina ben är starka.
Därefter lek och stoj med Hannes och Alex. Alex har även stylat håret tills massagen imorgon.

Nu ska jag återvända till det jag håller kär, som jag älskar varje minut , varje sekund, varje dag året runt.
Den som aldrig sviker , som alltid finns där när jag som mest behöver den.

SOFFAN!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är 3,5 liter om dagen det! Hur många var ni som drack?

2010-05-11 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0