Livet är bra underbart .

Vilka dagar måste jag säga . Upp och ner som en jävla b&d bana. Upp , ner , upp, ner och sen världens loop och sedan upp och ner upp och ner.
Har åtminstone lyckats tvättat min pyramidliknande hög. Nu återstår bara att försöka få in allting i garderoben, för mycket kläder eller för liten garderob ?

Häromdagen var jag och pratade med Kuratorn på skolan också. Vilket var en sju jävla lättnad. Jag fick lätta lite på trycket för en person jag inte känner, kasta all skit jag hade inom mig till någon som faktiskt lyssnade.
Nej jag är inte psykiskt störd eller i en djup depp bara för att jag pratade med henne. Jag är helt enkelt mänsklig.
Känner även att hemgången kommer mer än lägligt nu.

Igår solades det iaf. Skönt med lite sommarväder här nere i skåneland också, lite öl och fotbollsspel . Cykeln har lyckats blivit stulen också. Elin har flyt nu.
Vart en fruktansvärd hemlängtan idag också, mina kära vänner från Norrland ringde igår/inatt.


Jag är omringad av idioter och av helt fantastiska människor. Har lärt mig att ta vara på och lägga min energi på det fantastiska människorna istället för idioterna.


Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Ywon

Vilket bra inlägg, ibland är det skönt att prata av sig till någon som inte har med saken att göra det är najs med kuratorer.

Ja ,idioter finns det gott om men vänner är som smultronställen , det finns inte så många men när man väl hittar ett så är det guld värd :D

2010-05-23 @ 21:13:34
URL: http://ywons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0