Massage.

Massage Massage Massage Massage. Blaff så maffigt det är.
Har nu masserat mina fem första personer. Igår blev det tre härliga själar som fick njuta av mina knådningar. Idag var det Maria som fick njuta av en härlig benmassage.  Att massera är fan ett riktigt jävla träningspass.
Efter massagen gick jag och Maria ner och köpte fyra små rätter som vi delade på. Nu ska jag aldrig äta kinamat heller. Mätt är ordet.
Så har denna dagen gått och man är en dag närmare döden så vad ska man då hitta på ? Lägga sig i sin älskade soffa och slita ut sittdynorna lite mer kanske . Skulle passa på att sova nu innan man blir pigg igen.

Morgondagen vette tusan vad det består av mer än massage. Ska iaf sova hos Alex så jag inte försover mig till Torsdagen, gör jag det igen blir jag nog halvt ihjälslagen. Tänkte även försöka simma imorgonbitti.

Nu ska här drickas te och klura lite på massagen. Inte bara att knåda inte. En fördel är att veta vart skiten sitter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0