Trött

Sådär ja , då var massagen nästan överstökat. En omtenta kommer få göras, det är jag nästan tvärsäker på . Fast jag kände mig väldigt kunnig och duktig när jag satt där och skrev. Hade tom lyckats fått dit ett namn på en muskel som inte finns. Det ni..
Det praktiska gick ju bra som tur var, somnade till när jag fick massagen och det var väl ingen höjdare eftersom jag varit vaken hela natten och känner en ännu större trötthet nu.

Fick hem tågbiljetten idag också. Känns som jag inte kommer hinna packa ens en gång. Mycket i skolan nu fast det värsta ändå är över.
På toaletten ligger min tvätthög som har börjat forma sig som en pyramid, snart får man gå med rumpan bar eftersom här inte finns några tvätt tider.

Nu ska jag vila ett par timmar för att sedan kansek hitta på något bus med vännerna mina .
Bilder från festen i fredags kommer också ..

Kommentarer
Postat av: Mamman

Det är väl bättre att hitta en muskel som inte finns än att inte hitta en muskel som borde finnas, eller hur!

Ta patent på muskeln vettja! så att ingen annan knycker den av dig senare

2010-05-18 @ 15:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0