Flyt.

Känns som jag hamnat i ett fruktansvärt bra flyt nu, exakt allting flyter på.
Igår hade vi praktiskt prov i simlärarkursen. Vi delades in i två grupper, halva gruppen skulle vara i vattnet varav en skulle leda en del av simskola, resten av klassen skulle sitta och iakta och sedan berätta för simläraren vad man tyckte. Så nu är den kursen klar och alla är nu útbildad simlärare.
När jag kom hem och satt mig vid datorn för att kolla min mail kom nästa grej. Jag hade blivit erbjuden att komma på intervju för ett jobb livräddarjobb jag sökt, CYPERN  
Samtidigt som jag redan har ett jobb i sommar så vart jag sur, kunde heller inte komma på intervjun eftersom jag då måste ta ledigt från skolan och ej kommer bli godkänd där. BORING!
Hade varit roligt om man hade fått jobb där.

Igår spenderades kvällen hemma hos Hannes.  3 av 4 somnade framför filmen. Därefter cyklade vi hem.
Idag vette tusan vad som händer . Något roligt kankse ?

Lite bilder från Furuboda..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0