Whateveeeeeeeeeeeeeer!

Jag har lärt mig att man inte ska gå och bygga upp några förväntningar, gå och hoppas på någonting fruktansvärt bra, tro att det ska bli som man tänkt sig.
Inte bara min kära klasskamrat som fått mig att inse det. Även jag själv har varit med om det.
Det ska bli intressant att se hur detta slutar. Jag säger som jag alltid sagt.
Kan bara inte låta bli att intressera mig i det fast jag egentligen inte borde, kankse är det en irritation för att min vilja vill gå igenom, vilket det snart kommer göra ändå
Så fruktansvärt roligt att se hur man bara poff pang försvinner. Som att jag till slut bara var en fis i rymden.
Jag gråter inte, jag bryr mig egentligen inte heller, och jag är inte ett dugg ledsen.
Jag blir bara förvånad vilket fantastiskt intryck man kan ha , hur gör man ?  
Jag har inte varit någon ängel jag heller, huaa skulle bara veta vad ragatan Elin har pysslat med.
Säger som min vän , whateveeeeeer ..

Om inte annat så måste jag säga att vistelsen här nere i Skåneland går fruktansvärt bra. Kanske för att jag inte har något speciellt jag längtar efter där hemma, förutom min familj och mina älskade grabbar som fortfarande finns kvar där när jag väl kommer hem.
Appropå vänner så kan man ju inte få för mycket av goda vänner, jag har nu införskaffat mig två underbara vänner här nere också, och som jag tänkte behålla som goda vänner när jag flyttar härifrån.

Något som dessa vänner har fått mig att börja tänka på utan att dom ens vet om det.
Jag har ju egentligen ingenting som lockar mig hemåt mer än familjen och grabbsen. Så varför stanna längre än nödvändigt i Timrå.
Nu jävlar ska Elin gotta sig.

Imorgon väntas massage. Ska försöka massera igenom några personer nu så jag har det klart till nästa helg. För just den helgen ska jag och mitt grabbgäng här nere pallra oss till Stockholmia och partaja. Får se hur det går helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Två saker att kommentera på bilden:

Släck cigaretten!

Kolla! Min bil bakom dig!

2010-05-02 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0