Norrland.

Nu är lördagen äntligen här. Allting har löst sig hemma och det känns fruktansvärt skönt.
Tog en morgonpromenad tillsammans med Janne, och efteråt så bjöd han på frukost. Om 3 timmar ungefär sitter jag på tåget med destination Hannes famn, kommer du ihåg den meningen Hannes ? :)
Därefter blir de bilresa ner till Kristianstad på en gång för att hämta upp alla möbler. Men vad gör de, jag skulle kunna resa jorden runt just nu bara jag får ha Hannes med mig. 
Jag har fjärilar i magen, jag är så ivrig, jag känner mig verkligen som ett barn på julafton. Men jag vill inget hellre än att höra: Om några minuter ankommer vi till Stockholm ...

Nu ska jag ta mig ett bad och hoppa igen väskan. Nu har jag gjort mitt i Norrland.
På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0