Onsdag.

Det är många såkallade vänner man skulle vilja träffa nu när man är hemma , men det är inte bara på mitt intiativ. Men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte heller , trots kompis lös så lönar det sig att vara hemma.
Blivit en och annan timme , och extrapengarna kommer väldigt lägligt.

På lördag ska jag äntligen få komma ner till Hannes igen, och då blir det raka vägen ner till Kristianstad för att hämta upp möblerna, gissa om jag ska fixa och greja i lägenheten på söndag.

Soffläge.nu





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har väntat på att du skulle höra av dig när du visste hur din praktik schema såg ut. jag ville ju ses men men..kram karla

2010-10-14 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0