Onsdag.

Två månader kvar och sedan kommer jag flytta ifrån Kristianstad och aldrig mer återvända till Skåne. Det ska bli så fruktansvärt underbart att snart få avsluta sitt sista kapitel här nere.
Men innan dess är det en hel del arbeten som ska avslutas och en del resor som ska göras.  Känns så skönt att min lägenhet snart är tom och att mina grejor snart befinner sig hos Hannes och förhoppningsvis snart i Stockholm. Apropå Stockholm så får jag nästa vecka reda på om jobbet är mitt, vilket det enligt mig redan är.
Nästa helg är jag hemma hos familjen och mina närmsta vänner, och jag börjar faktiskt längta!
Nu ska här pluggas lite vattengymnastik tills min underbara kommer hem.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0