Torsdag.

Det har blivit en dålig uppdatering här på senare tid trots att många tjatar på att jag ska uppdatera . Tiden finns inte till alltför ofta.
Det är inte ofta jag kliver upp tidigare än nödvändigt, men nu kunde jag inte låta bli när jag fick höra att de fanns ny bryggt Kaffe.
Ännu en skolvecka har gått. Denna vecka har vattengympa  stått på schemat och jag är väl inte så jätte förtjust i det då jag varken har taktkänsla eller någon koordination. Så det ska bli väldigt intressant att framföra en låt tillsammans med rörelser inför en grupp. De kommer åtminstone få roligt.
I övermorgon åker jag till huvudstaden , arbetsintervju. Jag som aldrig har varit på en arbetsintervju förut tycker detta ska bli fruktansvärt spännande. Nerverna är väl inte det starkaste jag har, men min underbara pojkvän har tipsat om väldigt mycket dessa kvällar så detta känner jag kommer gå super bra!
Jag kommer även hem i oktober för att göra en del av min praktik. Denna gång på Spa Maskrosen på Södra berget.
Därefter till Stockholm för att göra den andra delen av praktiken.
Nu är kaffet kallt vilket betyder att jag måste gå upp och göra mig klar för skola innan jag somnar om igen. Datalektion och därefter lite hälsoprofilsbedömningar.
/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0