Äntligen.

Äntligen börjar det se ut som ett hem, idag klev jag upp alltför tidigt och målade klart köksstolarna, och de vart riktigt mysigt . Måste säga att jag gjort ett bra fynd , 4 stolar för 375:- . Skitsöta vart dom även när dom fick lite ny vit målarfärg på sig. Jag har även rensat ur garderoben och det vart tomt på byxor, men jag hade inte förväntat mig någonting annat heller.
På kvällskvisten kom föräldrarna och fixade upp lite hyllor och en spegel, mamma hade turen som fick en rygg och nackmassage av Hannes, vilket jag också skulle behöva efter dagens aktiviteter.
Gravidmagen börjar synas mer och mer men inte så mycket så som jag vill , jag tycker fortfarande att jag ser lite för blaffig och fet ut. Däremot så känns det mer nu, när jag ligger på mage så kan jag känna som en stor klump i magen, tiden går fort ändå. Det är inte långt kvar tills jag gått halva tiden, och det blir bara mer och mer spännande för varje dag, vecka , månad som går .
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0