9 veckor kvar.

Då har man precis tittat av ett avsnitt på livet på bb , bölat som ett litet barn har jag också gjort vad vackert det är.
I dagarna så har Hannes bror varit här och hälsat på, väldigt trevligt har vi haft . Har varit och badat , shoppat och ätit gott .
Imorse tog dom sitt pick och pack och drog till storstaden och lämnade mig här alldeles ensam.  Tur att jag har lite inplanerat så jag inte behöver sitta alldeles själv här hemma, även om det kan vara fruktansvärt skönt ibland.
Hannes har även varit världens ängel och hjälpt mig med en större städning här innan han begav sig , vilket är väldigt uppskattad från mig.

Graviditeten är inte så enkel nuför tiden , magen börjar verkligen att växa . Trots min insmorning med olja och krämer så har jag lyckats fått bristningar , för någon dag sen stod jag i spegeln och grät och gnällde över att jag inte ville se ut som ett dragspel. Samtidigt så får jag tänka på vad som faktiskt ligger där inne och sparkar och har det så gott, med den tanken känns det som att bristningarna inte alls är allt för hemska.
Mina fötter är något också som jag måste få gnälla på , fy fan vad jag har ont i mina fötter . Med tanke på min viktuppgång så är det väl heller inte så konstigt. Snart uppe i 30 kg plus innan graviditeten. Mina fötter är inte gjorda för att bära runt på 90 kg. Den saken är säker.
Därför kommer ett fotbad bli mer eller mindre behövligt någon kväll framöver.




Vecka 31.


/ Elin


Kommentarer
Postat av: Emma

En expressomaskin skulle varit en as bra grej men karln dricker bara kolsyrat vatten och vi har tyvärr redan en soda streamer. Sen har vi 5 gitarrer också så en till sån behöver han ju inte. Ska klura lite till iaf, men tack för tipsen :)

2011-08-04 @ 09:44:52
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack så mycket, och detsamma till dig :). Vilket datum är det du ska ha? Såg att ni också skulle få en liten tjej, kul!! :)

2011-08-04 @ 10:35:31
URL: http://mikaelaastromberg.blogg.se/
Postat av: karla

på lördag ska jag klämma på magen ;)

2011-08-04 @ 18:54:22
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Mojjan

Du är fin med bäbismage Elin! :)

2011-08-06 @ 01:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0