Äta bör man annars dör man

På ett helt halvår har jag inte försovit mig en enda gång till jobbet , förrän nu . Första gången jag jobbade natt så vaknar jag för sent, inte likt mig men tur även att jag redan befann mig på arbetsplatsen så dessa minuter inte spelade sådan stor roll.
Tröttheten börjar ta över . Jag skulle kunna sova jämt nu känns det som, och kanske är det sömn som jag behöver.
Jag vill jobba längre in i graviditeten , men ibland blir det jobbigt . Dessa ligament är inte skönt , och det gör ofta ont nuför tiden, så frågan är hur länge till det funkar . Jag som älskar mitt jobb .
När jag slutade imorse for jag till Emelie med familj , där bjöds det på kaffe och frukost . Vilket lyx jag har.
Emelie gav mig även det första hello kitty kläderna till tösen. Jag har inte köpt ett enda själv och tänkte faktiskt inte göra det . Nu kan jag inte låta bli att tycka detta är någonting helt utöver det jag köpt och faktiskt är väldigt väldigt sött.
Efter frukosten begav jag mig till sörberge där mamma var och plockade ut ur huset, nu blev jag även bjuden på lunch. Rena mat lyxen för mig detta , slipper jag laga allting själv. Helt perfekt.
Inte nog med det , efter mitt andra arbetspass idag så ringde mamma och fråga om jag ville komma och äta våfflor. Ja vad fan gör man ? Magen skriker efter mat konstant och jag är jävligt less på att både laga och äta den, så jag är glad om jag slipper något utav det . Inte undra på att man ser ut som två flodgrisar snart . 18 kg har jag gått upp sedan inskrivningen , och 27 kg har jag gått upp från innan då jag var gravid, Hej jag heter Elin och har två månader kvar . Jag kommer sluta på tre siffrigt innan detta är klart.
Tänkte gå ner och lägga i lite mynt till parkeringen men är så jävla mörkrädd så vågar knappt gå genom hallen för att komma till sängen, sedan har jag mina inspektioner i alla garderober och badrum och alla utrymmen någon kan gömma sig i , där kollar jag varje natt innan jag kan lägga mig ner och koppla av.
Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, bara skit som vanligt. Hör och häpna! Jag sitter faktiskt och äter igen.
Ett jävla tuggande med andra ord!
Smaklig måltid!

Kommentarer
Postat av: karla

jävla hello kitty :P

2011-08-12 @ 07:09:17
Postat av: Emelie

Klart att tösen ska ha Hello kitty ^^

2011-08-13 @ 20:28:03
URL: http://emlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0