fläskigt vs vältränat.

Det är fanstastiskt att se att jag en gång i tiden sett ut så , och faktiskt kommer att se ut. För om ni aldrig har träffat en tjurig Elin så kommer ni göra det nu. Är det någonting som motiverat mig nu under graviditeten så är det träning. Jag har alltid älskat träning, men nu är det så fruktansvärt efterlängtat att jag nästan börjar gråta när jag tänker på det.  Jag SKA ha den kroppen igen , visserligen med några bristningar på, men den tatueringen kan jag leva med , med tanke på vad jag kommer få för dessa bristningar.

Vissa förstår inte att jag gått upp 30 kg, men det gör faktiskt jag. Här är beviset.
NU

Må vara en fjortisbild men absolut ingenting som jag lägger upp för att verka inbjudande på något vis. Detta är en bild som jag själv använder som motivation för det som komma skall. Samtidigt , visst är det läckert hur kroppen så fort kan förändras.
Allt är möjligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!! du kommer att komma igång med träning fort ;)...du är en kämpe! kram karla

2011-08-19 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0