Tråkig dag.

Klockan har passerat halv åtta och jag ligger fortfarande i soffan. Har inte klätt på mig för dagen och tror faktiskt inte jag kommer göra det heller. Har haft en helvetes slapp dag, och samtidigt som jag är rastlös så orkar jag inte göra något. Sitter just nu och kollar på sambon som står och lagar mat. Jag har kommit på att det är Elins dag idag och då behöver inte jag göra någonting som jag inte vill. Tur han gillar att laga mat.
Imorgon kommer Hannes pappa och bror på besök , när dom sedan åker kommer Alexander och hälsar på .
Förhoppningsvis blir det en liten tillställning på fredagen med lite kräftor och så med vänner. Måste passa på nu medan man fortfarande är gravid , vet ju inte när det blir nästa gång. Skulle vara så härligt att ha alla mina närmsta samlade på en och samma gång.
Nu ska här slitas lite mer på soffan.
Bebis vill ut!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fick göra testet då min pappa har diabetes, dom kollar upp hur min kropp tar hand om sockret under graviditeten bara :). Nä det har du rätt i att 6kg inte är nånting. Så det är jag tacksam för, även fast jag lär lägga på mig massa nu på slutet också så.. Men som du skrev så, med tjurighet så kommer kilona rasa bort :).

2011-08-23 @ 11:00:41
URL: http://mikaelaastromberg.blogg.se/
Postat av: ronja

lillgumman vill komma ut nu :)

2011-08-25 @ 12:32:16
URL: http://rsoederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0