En vecka med besök.

Vilken vecka, på tisdag eftermiddag så klev min kära svärfar och hannes bror in och gjorde oss sällskap hela veckan . I Fredags när det lämnade oss då kom nästa på besök, Alexander.
Timmarna gick dock till arbete under veckan. I onsdags besökte vi Härnösand med arbetet , där det blev en tur med ådalen, mat och skratt i fyra timmar . Torsdags blev det arbete, och i fredags en litet kortare möte och sedan hem och avnjuta en härlig kräftskiva med mina allra bästa vänner.
Presenter utan dess like , tycker som sagt inte om att få presenter , blir så generad . Vet inte vad jag ska säga eller göra.  Först en blomma från arbetet, sedan när jag kom hem stod här en fin lyckta och ett kort från vännen Alex, och när Karla och Emelie rusar in här senare på fredagskvällen kommer dem med två jätte blöjtårtor. Jävla gullungar.
Bara tanken på att dom ens engagerat sig så för mig gör mig alldeles varm.
Nu har alla besökarna gått och jag tänkte nu bjuda min Sambo på bio ikväll, innan de får han laga maten ;)

Kommentarer
Postat av: vicky

Ja de va verkligen en skitrolig kväll :) Fler sånna hoppas jag kommer :) Är fan fortfarande mätt sen dess ;)

2011-08-28 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0