Tiden flyger..

Ännu en vecka som bara rusar förbi. På morgonen var jag och besökte barnmorskan , allt såg väldigt bra ut förutom mitt blodsockervärde,  vi kom snabbt fram till att det är min apelsinjuice som jag kan dricka flera liter av varje dag. Så nu får det bli slut med det och hoppas på att det ser bättre ut nästa gång. Lillan mår bra, hjärtljuden låg på 154 slag i minuten och hon ligger fortfarande fixerad, magen har sjunkit och nu ska hon väl egentligen bara tjocka på sig som jag förstått. Kan inte riktigt förstå att det bara är 5 veckor kvar.

Står just nu och lagar lite lunch och middag. Gör mitt sista arbetspass ikväll för denna vecka , och ikväll vankas det hockey. Vad skulle jag göra utan mitt arbete. Jag gör visserligen inte så mycket just nu men bara att vara där är så fantastiskt.
Imorgon är jag ledig , det betyder städning. Det är de enda gångerna jag orkar städa, blir bara liggandes annars. På Fredag har jag bokat in spa och massage för mig och Hannes , därefter middag på jops. Känns som vi verkligen behöver detta nu inför vad som komma skall. Kosta får det också göra , med tanke på att jag inte unnat mig särskilt mycket kläder och saker till mig själv på sista tiden, inte Hannes heller för den delen.
Kunde inte motstå detta när jag var på birsta igår. Men nu ska de slutas handla kläder, åtminstone tills hon kommer ut!
Hej klotmage och bristningar. Måste passa på att lägga upp lite bilder nu när denna mage snar kommer försvinna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0