Söndags

Då var man hemma igen efter en liten tur till Ikea med mamma. Jag är så förbannat less på att sitta själv i denna soffa nu, jag blir halvt deprimerad . Hade aldrig klarat av att leva själv utan Hannes. Graviditeten gör det inte lättare heller , så fort han ringer så bölar jag och tycker synd om mig själv.

Har nu slagit ner arslet i soffan åter igen, gjort lite mysigt och tänkte snart göra mig en liten nattmacka så jag slipper vakna inatt av att vara hungrig . Jag älskar mat , det gör jag , Men tro mig när jag säger att ibland är det jobbigaste av allt är att sätta sig och tugga på kvällen. Hade jag inte haft bebisen i magen hade jag låtit magen varit hungrig.
lilltösa mår bra . Hon har just precis nu kört igång med ett kung fu pass på revbenen där inne. Det roliga är när hon hickar , inte bara de att magen guppar i samma takt, det tickar på bra nere vid arslet också. Så när det pulserar i arlset mina damer då vet ni att det är bebisen som hickar .
/Elin

Kommentarer
Postat av: vicky

Jag börjar hata min lägenhet mer å mer när ja ser dina bilder på eran lya!!! :P

2011-08-08 @ 00:06:31
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

gud vad jag älskar eran lägenhet! så otroligt fint! :)

2011-08-08 @ 12:47:03
URL: http://anglaa.blogg.se/
Postat av: karla

vackra mage! fin du är elin!!!

2011-08-09 @ 16:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0