Jul .

Äntligen är julen över . Nu är det bara nyår kvar sedan kan man börja sukta efter sommaren på riktigt . Jlen var mysig fast jag inte gillar den . Skönt också att det bara är familjen. Elsa var vaken på julaftonsmorgonen men sedan då gästerna kom så sov hon hela kvällen . Hennes julklappar fick jag och Hannes glädjas åt istället :)

På juldagen var jag ut till Gille min vän , där festades de som vanligt . Skönt att få komma ut och träffa lite vänner och bara komma iväg någon timma, Hannes och Janne fick sedan komma ut och köra bilen min hem då de var glashalt och jag inte vågade köra ;) Fegkärring som man är , ibland ska man inte ha körkort helt enkelt .

Det händer grejer med Elsa iaf , hon har fått syn på händer och fötter , hon slår och försöker ta allt som hänger framför henne. Hon ler så mycket att de snart måste komma ett litet skratt .
Tomtemor
Vårat kök
Julgranen..
Elsa kollar hockey med det stora grabbarna .
Utslagen tjej i mommas soffa.
Fått syn på händerna..
... och foten
Trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: Mli

Hon är ju så söt lilla Elsa :) Och ni har så sjukt fint hemma!!

2011-12-27 @ 21:43:57
URL: http://mlish.se
Postat av: Evelina

Men är det Elin Andersson?! Jag tyckte jag såg din pappa på någon av bilderna??



Ja så är det ju, alla barn är vackra på sina sätt men denna människa är inte alls hundra som hon håller på.



Haha guuuud vad söt hon var i tomtekläder, haha jah smälter här bakom datorn! Tror jag stirrat på bilden i tio minuter nu! Ha ha!

2012-01-03 @ 11:42:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0