Julstress.

Den här jävla julstressen gör mig galen, skulle fixa en enda julklapp och inhandla lite mat, och folk stressar så in i helvete att jag själv springer omkring där som ett yrväder.

Inte nog med det så skulle Jg och Hannes ta det lugnt ikväll, spela Bingolotto som en annan pensionärsjävel och bara slappa. Men då börjar Elsa skrika, i tre timmar höll hon på denna gång, lyckades få henne att somna, nu är hon vaken igen. Julstress och lök i maten var ingen bra kombination. Fan att den här jävla maten ska ge henne så mycket besvär. Kan inte ha varit många lökbitar jag åt, och de ska hon skrika tre timmar för. All McDonalds jag ätit borde resulterat i att de snart sprutar ut cheeseburgare ur brösten på mig då.

Nu har hon lyckats somna i våran säng igen, ingen våga röra henne så nu har Hannes tagit plats på soffan.


God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0