Bye bye vackra kropp .

Ja rubriken talar sitt rätta språk . För nu när man äntligen fått sitt efterlängtade jobb så tro inte att det finns tid till att träna , men samtidigt ska jag inte skylla på det. Man får ta sig tid annars.
Tider var det nere i Kristianstad när jag och Basti min vän tränade för fullt, näst intill varje dag, plus cykling på det.
Nu får man skylla sig själv att man ser ut som en grotesk blek jävla flodgris. Illa . Denna sommar kommer jag stå i vassen iaf , det är en sak som är säker. Därför säger jag bye bye vältränade kropp, ses igen sommaren 2012.
Ska köpa mig ett träningskort denna månad , tråkigt att träna när man vet att de inte kommer visa resultat . 
 Jag kommer åtminstone órka mer iaf .
Appropå orka , vaknade inatt och vart tvungen att springa på toa, framför toaletten har vi en vägg, perfekt avstånd för att vila huvudet. Är man trött så kan man råka somna, precis som jag gjorde igår. Tur jag vaknade efter bara några minuter och inte på morgonen dagen därpå.

Just nu sitter jag på mitt arbete , där jag trivs som fisken i vattnet. Vi har varit och fått lärt oss lite tecken idag som vi snart ska börja använda- Annars händer inte mycket i mitt liv. Bor i en halvtom lägenhet, inge köksmaterial för att laga mat i, inge tvättställ att hä inga kläderna på. 
Men det är bara härda ut en månad till , sedan så får vi äntligen åka ner till huvudstaden och hämta alla möbler.

Någon som har mammabyxor att låna ? Det skulle vara ett plagg för min blekfeta mage just nu det .








Kommentarer
Postat av: Frida Lindqvist

Du är för söt snäckan <3 <3 <3

2011-03-05 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0