Tisdag!

Mellan arbetet plöjer jag igenom OC , eftersom varken bilen eller ekonomin tillåter mig att åka fram och tillbaka ( ljustorp- Sundsvall ) Varje dag, så den här veckan har jag flyttat hem till mamman igen . Allt för att kunna ta mig smidigit till jobbet . Appropå jobb så har det äntligen vänt, intervjun senast gick bra , provjobbat men sedan inte hört något, men har hittat ett annat. Först till kvarn!
visserligen är det långt att åka , men vad gör man inte ,ett jobb är ett jobb , en säkerhet. En säkerhet som verkligen behövs nu.

På fredag åker jag hem till sundsvall igen , och då ska ja nypa sönder min pojkvän. För att sedan ha en lugnare vecka på jobbfronten .
Slutat snusat har jag också gjort för den delen , andra gången i mitt liv.  Skillnaden nu är att jkag kommer hålla upp mycket längre än senast, det har jag bestämt!

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Frida Lindqvist

Du är duktig snäckan <3

2011-02-21 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0