Tisdag

Vilken underbar start på dagen . En glad mamma , en trött Elin och en lägenhet rikare .
På väg till lägenheten råkade jag bara se en hundring som låg och skrek "ta upp mig" ,  Självklart .
Jag om någon var värd den där lilla hundralappen .
Lägenheten var superfin , kändes dock lite liten utan möbler men blir annat när man får komma in.
Ska snart bege mig för att möta upp min kärlek på tågstationen , innan de ska ja hinna packa in alla mina grejer , och eventuellt hinna kolla på ett köksbord.

Ikväll blir det inredning av det små sakerna vi har med oss. Därefter blir det förhoppninsgvis någon god mat. Vill du bjuda mamma ?
Sedan blir det mys till tusen. Elin hon har småfixat lite hon .

Så nu äntligen kan jag säga att jag är Sundsvallsbo igen .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0