Huvudstaden

Då var man åter igen i Huvudstaden, och förhoppningsvis på väg hem snart, redan ikväll om planerna går som planerat. Min vistelse på sportcamp och hannes jobb blev väl inte som vi hade planerat . Första två dagarna höll jag mig mest i bakgrunden, det andra dagarna låg jag i magsjuka. Har inte haft magsjuka på 10 år och precis dessa dagar vart jag tvungen att få det. Extra jobbigt har det varit eftersom lill tösen har sparkat för fulla muggar där inne , något hon brukar göra när jag är hungrig har jag märkt. Tänka sig utan mat i tre dagar , har varit rena discot där inne.

Nu har vi precis ätit middag, efter att ha varit en sväng i Nyköping och ätit lunch tillsammans med Hannes bästa vän Benjamin. Ska bara packa ihop här sedan hoppas jag att det bär iväg till Sundsvall .
När jag kommer hem till Sundsvall så kommer jag bli där tills bebisen vill komma ut . Finns som sagt lite saker som ska ordnas hemma och lite mer som ska inhandlas innan jag kan börja fokusera och ställa in mig på förlossningen , vilket ska bli så oerhört spännande och häftigt . Ser verkligen fram emot det.
Ingen höjdarkvalité men syns tydligt att bebisen rör på sig bra där inne : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0