EMSAM

Då har sambon lämnat mig och våran vackra nya lägenhet alldeles själv . Igår var det hemskt , har inte varit själv på evigheter känns det som , sedan ska jag knata runt och leka på 105 kvm alldeles själv. Den är vacker men inge rolig att vara själv i. Idag går det bättre, samtidigt som det är tråkigt att vara själv så är det väldigt skönt också. Men som sagt , Hannes är både pojkvän och kompis på samma gång, så jag tycker det känns märkligt att han ska befinna sig i Stockholm hela sommaren .
Själv åker jag ner till honom på torsdag , ska inte klaga egentligen .
Lägenheten vart perfekt! allting är i princip klart, lite småsaker kvar. Sedan är det en hel del i vardagsrummet också men det tas senare i sommar.




Rörelserna i magen blir bara mer och mer och nu kan man se på magen när den lilla tösen rör på sig.
Men så fort jag tar fram telefonen och ska filma så lugnar hon gärna ner sig .

Kommentarer
Postat av: Ängla Norberg

Åh herregud vilken underbar lägenhet!!! jag ÄLSKAR köket!! :D

2011-06-19 @ 16:37:43
URL: http://anglaa.blogg.se/
Postat av: ronja

sjukt fin lägenhet! vart bor ni någonstans?

2011-06-30 @ 19:40:48
URL: http://rsoederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0