Sångpipa.

Klev upp tidigt imorse för att hinna boka tid hos frissan och fixa en present till min älskade i Stockholm , knatade runt här i lägenheten. Tog på mig mp3 spelaren och drog på högsta volymen , tog på mig det sista plaggen innan jag kom på att jag måste göra ett toalettbesök innan jag går , väl på toaletten kommer en väldigt bra låt. Jag tar i och sjunger för fulla muggar , när man inte hör sig själv så låter det ju fantastiskt , tror man iaf.
Traskar ut från toaletten när jag är klar och tar några toner till och öppnar ytterdörren, där står vaktmästaren, ler och frågar om det här det är vattenskada. Jippi! Hur mycket hade han hört av alltihopa ? och vilken nedrans tur att han inte han komma in när jag satt med toalettdörren helt öppen.'

Imorgon blir det ett långt och tidigt arbetspass , sedan klippning och städning här hemma i lägenheten. På onsdag blir det kvällspass och på torsdag så åker jag äntligen ner till Stockholm och möter upp Hannes , för att sedan åka ner till Strömstad där midsommar kommer firas.

Det går fort med magen och livet inuti ,  igår fick jag äntligen det små puffarna på video. Skickade snabbt iväg till Hannes som fick skåda detta på telefonen . Bättre än ingenting.

Vecka 24 .

Kommentarer
Postat av: Padre

När jag jobbade på kretskortsfabriken i Timrå så spelade de en bra låt på radion. Jag dansade och sjöng, ensam som jag trodde jag var. Plötsligt inser jag att högste chefen har kommit in i rummet med 20 japaner i släptåg. Pinsamt? jajjamensan!

2011-06-22 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0