Måndag

Jag är duktig att läsa andras bloggar och störa mig på dem , själv är jag inte så duktig på att skriva inlägg överhuvudtaget.
Appropå störa så när jag kliver in på olika bloggar och ser att personer som egentligen aldrig har rört sitt fläsk tydligen har skaffat sig ett gymkort och börjat träna, Jättebra! Träna bör man annars dör man . Men när dom skriker att dom håller på gå upp i rök för att dom inte hinner träna en dag tycker jag är lite överdrift. Ni har ju för guds skull bara tränat 2 veckor. Vänta tills ni ligger på minst 5 pass i veckan i 10 års tid. Jisses.
Jag ska inte säga själv att jag är någon träningsnarkoman just nu, men jag har varit och har tränat i hela mitt liv och vet hur all den där skiten fungerar. Blä!
i övrigt så har jag varit snusfri i snart 2 månader och alkoholfri 3,5 månad. Jag skulle näst intill hela tiden vilja ta en hel snusdosa och tugga på den , hälla i mig 17 rödvins flaskor, men känslan av att avstå är underbart. Det suger under läppen och jag vill hela tiden ha någonting där. Blir galen på när pojkvännen ligger på kvällen och öppnar sin snusdosa, man känner doften och ja ser hur gott det ser ut när han stoppar in den i munnen.
Nu ska ja träna lite biceps i sängen , ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0