Söndags häng

Söndagar är det absolut bästa och den värsta dagen på veckan, just nu är jag så trött i kroppen att jag inte orkar göra ett dugg. Både jag och Hannes ligger i sängen och glor film , senare ikväll åker popcorn påsen fram . Som vanligt när jag är ledig så säger jag alltid till mig själv att jag ska sova till minst 12 dagen efter, men både idag ch igår har jag vaknat mellan 9 -10 tiden. Det är som att kroppen går på någon morgonrutin, kissa minst en gång per natt och på en gång då jag vaknar. Gårdagen spenderades med att jobba två timmar, tog mig en promenad till gärde där det skulle kollas på isföreställning, shrek! Innan den han jag sätta mig utanför vd bandyplanen och njuta av solen i nästan en timme innan Malin anlände. Jag vet inte, men ingen lycka är kg starkare än att se lyckan i de svårt handikappade barnen. Jag ler och skrattar varje gång jag ser deras lycka. Bättre vart de när vi sedan gick på bio och kollade hur många lingon finns det i världen. Ikväll blir det bara massa gotta. Det tänker jag unna min feta kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0