Tråkiga människor

På fredag blir det en heldag för mig själv, eftersom varenda Timrå/Sundsvallsbo gärna inte lyfter sin röv i onödan, se en ny stad och nya ansikte kan ju vara livsfarligt! Akta er Tänkte ta mig en shoppingrunda här hemma i stan, för att sedan gå och hämta bilen jag hyrt, sedan bär det iväg till Hudiksvall för att göra ett stop på dollarstore! Är ju betydligt större än det i Härnösand. Därefter blir det Gävle för att kolla på memmo och hans band spela, och till slut blir det en resa hem över natten. Synd ingen palla följa med, hade varit roligt att haft någon i sätet bredvid, men nu får jag headbanga själv medan alla ni andra sitter hemma och ruttnar! Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0