Det är en tjej.

Jag är i chock. Hela tiden har jag ställt in mig på att det är en liten kille , glädjen när hon sa att det var en liten tjej går inte att beskriva. Jag vet inte varför jag trott det varit en kille , det är bara en känsla jag haft .
Väl på väg ut från sjukhuset med bilderna i handen kunde jag inte hålla mig från gråt. Vilken känsla , vilken lycka!
Barnet tror jag sprang maratonlopp där inne , väldigt vad hon rörde sig, två sekunder senare var hon lugn och körde upp handen mot munnen. Det är så underbart att jag inte vet varken ut eller in.
Handen vid munnen!
Vår lilla dotter!

Kommentarer
Postat av: vicky

Såå roligt gumman ;))

2011-05-16 @ 21:58:43
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0