På besök i fängelset!

Det är många nätter som jag drömt om jordens undergång och om våran miljö , inatt har folk från indien hoppat från stup med sina sopor, och vissa har även återanvänt sina kartonger , papper osv med matlagning och inredning .
Inatt , eller rättare sagt idag har jag drömt om att rädda "Martin" från fängelset , saken att komma in genom grindarna var väldigt svårt eftersom det stod vakter överallt . Men vissa fångar hade ett sammarbete med vakterna så vissa vakter hjälpte vissa personer in . Ha ena foten och ena handen på andra sidan stängslet och dom såg ifall dom ville släppa in en eller inte . Välkommen , tack . Väl inne skullle jag hitta hans cell, träffade många konstiga människor . Speciellt en gammal dam som grät och var förbannad att hon inte var som alla andra för att hon hade ett hål i nacken . JAg sprang vidare och till slut snubblade jag över , hör och häpna, korv lasse från bergeforsparken, hans fot. Han visste vart Martin satt och visade mig vägen .
Väl inne i cellen kunde jag inte komma ut , nu var jag fångar som alla andra.

Detta är väl ungefär det jag gör när jag sover , plus tio tusen saker till . Jag drömmer så otroligt mycket just nu. Kan vara med graviditeten att göra , och appropå den , ¨på måndag ska vi på ultraljud . Äntligen ska HAnnes få fatta att det är någonting  där inne nu, jag själv kan känna hur den bubblar till där inne.
Det värsta med graviditeten är väl att jag inte kan ligga ute och pressa i solen som vanligt , solskyddsfaktor 30 är inhandlat och magen visas inte många minuter i solen, tidigare låg man med barnolja.  Jag själv varken orkar ligga för länge , sedan finns de ingen ro till det heller .
Så denna sommar kommer skuggan vara min bästa vän!





                                                                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh så mysig mage kram karla

2011-05-11 @ 17:49:15
Postat av: vicky

Kuuul med magbild!!! :) Snart är det måndag, gryyyymt spännande =)))))

2011-05-13 @ 17:52:33
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0