Simning och vårruset.

Igår blev det en röra på sig dag , först lite simning med Sebastian , därefter hem och byta om för vårruset .
Kan väl inte påstå att jag gick direkt fort , men samtidigt är det kanske svårt att ha koll på sig själv , en permobil och andra dumma människor som går omkring . Körde faktiskt över en kärring igår , rätt åt henne . Jävla idiot som bara går och går , skiter fullständigt att det är någon som sitter i rullstol, respektlösa jävla kärringar!

Idag när jag har min enda lediga dag då jobbar alla, så jag funderar faktiskt på att gå och simma igen . Det lär nog vara varmt då klockan är 09.00 och termometern står på 14 grader i skuggan, sedan är det ju en 28 - 29 grader i vattnet också, sedan blir det en mysfredag utan dess like.  Tänker inte göra många knop.

Ser ut som jag är förälskad i Jennie .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0