"Bebisen puffar"

Jag har varit på uruselt humör hela dagen , inte känt något sug till att göra någonting . Tills för några minuter sen då den lilla i magen gav ifrån sig en puff som både jag och Hannes kunde känna. Jag har känt att den rört sig där inne tidigare , men nu kan de kännas på utsidan.  Nu skulle jag kunna springa jorden runt av lycka.


Ikväll blir det pizza och hockeyn , ett sånt där måste ibland kan jag tycka, iaf när det är final.
Imorgon är det ultraljud, något som vi längtat efter väldigt länge, nu ska vi både få höra och se det lilla pyret, vilket ska bli väldigt spännande . Det är självklart för oss att ta reda på könet, så imorgon får vi förhoppningsvis veta om det är en pojke eller flicka.
/ Elin

Kommentarer
Postat av: vicky

Men kulan där då :))

2011-05-16 @ 21:57:12
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0